Contact

Hoofdvestiging DC

Staten Bolwerk 60
2011 MN Haarlem
T: 023 576 2552
E: administratie@dyslexiecollectief.nl 

meer lezen

Privacy

Lees hier meer over onze privacystatement.

meer lezen

Meldingen

Dyslexie Collectief > Contact > Meldingen

 

Heeft u feedback voor ons?

Het Dyslexie Collectief hecht veel waarde aan de tevredenheid van de cliënt en zijn of haar omgeving. Wij stellen het dan ook op prijs om feedback te krijgen.

Heeft u een tip voor verbetering of bent u ergens zeer tevreden over? Dan horen wij dat graag via één van onze medewerkers, via de mail (info@dyslexiecollectief.nl) of via onze ideeënbussen op de locaties Staten Bolwerk 60  en Marsmanplan 116-D te Haarlem.

 

Heeft u een klacht?

Wanneer u een klacht heeft over de aan u geleverde zorg, dan raden wij aan dit als eerste met de betrokken medewerker te bespreken. Wanneer u niet tot een oplossing komt of wanneer u redenen heeft om uw klacht niet met de betrokken medewerker te bespreken, kunt u de klacht indienen bij de klachtencommissie van het Dyslexie Collectief (Maartje Taal-Nijenhuis of Marieke de Groot).

 

Dit kan per post:
t.a.v. Klachtencommissie (eventueel voorkeur aangeven voor persoon)
Staten Bolwerk 60
2011 MN Haarlem

Of via de mail: 
klachtencommissie@dyslexiecollectief.nl

 

Voor een onafhankelijk oordeel over een klacht kunt u zich richten tot het Klachtenloket Zorg (www.klachtenloket-zorg.nl) via de mail, het contactformulier op de website of de telefoon 070 - 310 53 92. 

Het Dyslexie Collectief is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen (www.degeschillencommissiezorg.nl).

 

Procedure

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 10 werkdagen kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvangt u hierover schriftelijk bericht. U kunt erop rekenen dat uw klacht zo objectief mogelijk wordt beoordeeld.